יתרונותיו של רואה חשבון דיגיטלי

רואה חשבון דיגיטלי מעניק לכם שירותי ראיית חשבון באמצעות אפליקציה או תוכנה המהווה עמוד תווך חשוב בקשר בין הלקוח לרואה החשבון, כזאת שתטיב ותסייע לכם. בעידן המתקדם, גם תחום ראיית החשבון והתחום הפיננסי התקדם. בעבר, היינו צריכים להתאמץ, להשיג את המסמכים בצורה פיזית ולשמור אותם במעטפה עד למועד הדיווח ואז לדאוג שיגיעו לרואה חשבון, כאשר לאחר מכן אין לנו כבר מושג מה עלה בגורלם. כיום, המצב שונה לגמרי. מהיום, ניתן להעביר קבצים, הוצאות והכנסות, בצורה דיגיטלית לרואה החשבון. הכירו את רואה החשבון הדיגיטלי, רואה חשבון שעובד בשילוב עם אפליקציית AccouTech. אז מהם יתרונותיו ?.

ניהול פיננסי בצורה אפקטיבית ושקופה
בדרך כלל עבדותו של עצמאי או חברה מסתכמת בהעברת מסמכים, בדרך כלל פיזית, לרואה חשבון, על מנת שזה יערוך הנהלת חשבונות, ידווח וישלם לרשויות המס, עד כה זו בדרך כלל העבודה השוטפת. פעם בשנה עורך רואה החשבון דוח שנתי, עליו חותם בעל העסק ומדווח אותו לרשויות המס, כאן נפגש בעל העסק בפעם הראשונה, בדרך כלל, עם המצב הכספי של העסק, אולם בעולם הדיגיטלי, יכול בעל העסק להעיף מבט בנתונים הכספיים כבר בסמוך לדיווח החודשי או הדו-חודשי, להסיק מסקנות ולהיות עם "האצבע על הדופק" לאורך כל התקופה.

לא יודעים האם קיזזו מס תשומות של חשבונית כזו או אחרת ??, אין צורך להתקשר, לשאול, להמתין לבדיקה, פשוט ניתן בלחיצת כפתור לקבל רשימה של כל החשבוניות שדווחו בדוח המע"מ !!

עבודה נטו – ללא הסתבכות בניהול כספים
מרבית מהעסקים נמצאים במצב שהעסק מנהל אותם, במקום לעבוד בעסק העיקרי הם מתעסקים בעבודה פיננסית שאינה מתחום עיסוקם, מכינים לעצמם דוחות אקסל שונים או אפילו רישומים ידניים שאינם משקפים כלל את המצב הריאלי של העסק. תפקידו העיקרי של רואה חשבון דיגיטלי הוא לספק לכם את שקט הנפשי, מערכת שתדאג לנתונים ולניהול הכספים, ואתם תדאגו לעבודה נטו, כלומר מקור אחד ומשותף לכם ולרואה חשבון, שפה משותפת, שנקראת גם "Single source of truth".  רואה חשבון דיגיטלי הוא מערכת שבסה"כ תסייע לכם בניהול כספים, דוחות ודיווחים. בחירה במערכת דיגיטלית יכולה להיות משמעותית. למעשה, רואה חשבון דיגיטלי יספק לכם חיים קלים יותר, הוא ינהל את כל המערך הפיננסי, וידאג שאתם תוכלו לעבוד בשקט ולקבל את כל המידע הפיננסי הדרוש לכם בלחיצת כפתור בנייד או במחשב.

ניידות ונוחות – מכל מקום ובכל זמן
המערכת החכמה מאפשרת לכם לצפות בנתונים מהנייד, מהמחשב האישי, ובכל מקום וזמן שתרצו. המערכת מדווחת לכם על כל נתון, מפיקה דוחות חודשיים ותקופתיים, ומדווחת לרשויות המס ברמה החודשית והדו-חודשים, תחת פיקוח ובקרה של רואי חשבון. כמו כן, המערכת מסייעת בקבלת החלטות ושיקולים תקציביים. העולם השתנה, ואתם, כעצמאיים, יכולים להפוך את הדברים לפשוטים הרבה יותר. מהיום, רואה חשבון דיגיטלי וחכם לשרותכם, יספק לכם ערך מוסף. ללא ספק, שקיפות, ניידות ונוחות, ניהול הוצאות, בקרה על הכנסות הם חלק בלתי נפרד מניהול של עסק מצליח.

דוחות כספיים שעוזרים לכם לנהל את העסק טוב יותר
אם נודה באמת לשנייה, לא פשוט וקל ליצור דוחות כספיים מפורטים ומתקדמים, כאלה שיהיו אפקטיביים. המערכת החכמה של רואה חשבון דיגיטלי תספק לכם את הדוחות המקיפים ביותר, דוחות כספיים שיעזרו לכם לנהל את העסק טוב יותר, יספקו לכם את התשובה העיקרית – האם זה זמן נכון להוציא כסף או לא. וכל זה, יתאפשר באמצעות כמה קליקים פשוטים. מערכת חכמה שנמצאת בנייד ועוזרת לכם בניהול העסק. כמו כן, באמצעות יצירת דוחות כספיים תדעו האם אתם ברווח או בהפסד בכל נקודת זמן, מבלי להמתין לסוף השנה.

רואה חשבון דיגיטלי – הכירו את AccounTech

רואה חשבון דיגיטלי היא מערכת שמתאימה לעצמאיים וחברות. כלל השירותים לניהול החברה או העסק בצורה דיגיטלית, אוטומטית, וחכמה. הכירו את AccounTech היישומון החכם שיסייע לכם בקבלת החלטות, בהפקת דוחות, מסמכים דיגיטליים, ניהול הוצאות ודיווחים לרשויות.

לפרטים נוספים, התקשרו עכשיו – 054-595-3951.

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן