חמשת היתרונות המרכזיים של מערכת חשבונות דיגיטלית עבור העסק

הרכיב הפיננסי של העסק הוא חלק חשוב ומאוד משמעותי עבור כל בעל עסק. בעניין זה אין פשרות הכל חייב להיות מדווח בזמן לרשויות החוק. מדובר על קבלות, חשבוניות, הצהרות, דוחות שלכל אחד מהם יש מוגדר וידוע מראש. איחור באחד מהדוחות או החסרת דוחות נחשבים לעבירה, לעיתים בעלת משמעות פלילית, שבצידה עונשים וסנקציות. העונש הקל ביותר והכי מוכר הוא שלילית פטור מניכוי במקור, עיצומים כספיים וקנסות, החל מ-500 ש"ח ועד לאלפי ועשרות אלפי שקלים, תלוי במשך האיחור. אף בעל עסק לא מעוניין בכך ולכן הוא שוכר את שירותיו של רואה החשבון. שירות של רואה החשבון יעזור לכם לערוך ולהגיש את הדוחות לא רק לפי החוק, אלא גם תוך ניצול הטבות המס המקסימליות המגיעות לכם, אך הוא לא יעזור לכם בחיסכון הזמן הפרטי שלכם, היות ועדיין תצטרכו לאסוף חשבוניות וקבלות ולהעביר אליו. במקום זאת, קיימת מערכת חשבונות דיגיטלית שיש לה המון יתרונות מצוינים עבור העוסק הפטור. ריכזנו עבורכם את חמשת היתרונות המרכזיים והחשובים של המערכת.

יתרון מספר 1 – סריקת מסמכים בצורה פשוטה
אחת המטלות בניהול העסק היא איסוף והעברת מסמכים לרואה חשבון. בשביל לבצע את המשימה הזו שנראית פשוטה, יש כמובן לאסוף ולסדר את החומר, להגיע אל רואה החשבון בשעות שהמשרד פתוח, לרוב אלו גם השעות שעובדים בעסק, או להוציא שליח עם החומר, ומה קרה אם שכחתם חשבונית עם סכום מהותי שיש בה מס תשומות להזדכות עליו ??, כל זאת כמובן לפני ה-15 לחודש. זוהי משימה שללא ספק גוזלת זמן, אבל חייבים לבצע אותה. כאשר יש לכם מערכת חשבונות דיגיטלית, אתם יכולים להעלות / לסרוק / לצלם את המסמכים למערכת בצורה פשוטה ובכל זמן שתרצו.

יתרון מספר 2 – יעוץ וליווי עסקי
לעסקים רבים בתחילת דרכם ובמיוחד אם מדובר בעוסק הפטור, יש הרבה שאלות ונושאים שאינם מובנים. למערכת החשבונות הדיגיטלית יש תמיכה מצוות רואי חשבון מומחים שילוו אתכם ויענו לכם על כל שאלה בתחום החשבונאי והמיסויי.

יתרון מספר 3 – סליקת אשראי
רוב העסקים משתמשים כיום במערכת עם מסוף סליקת אשראי ומערכת ניהול חשבונות נפרדת. במקום זאת, ניתן להשתמש במערכת אחת שמאפשרת את שני הדברים יחד. דרך המערכת הדיגיטלית שלנו ב- AccounTechתוכלו לבצע סליקת אשראי באופן בטוח ופשוט מול גורם אחד, כאשר כבר במועד החיוב תופק חשבונית מס או קבלה אוטומטית.

יתרון מספר 4 – הפקת חשבוניות, קבלות ומסמכים חתומים דיגיטלית עם ממשק ניהול של רואה חשבון
תחת קורת גג אחת ניתן גם להפיק חשבוניות וקבלות עבור לקוחות חתומים דיגיטלית, לרבות מסמכים נלווים (חשבון עסקה, הזמנת עבודה וכיו"ב). בצורה זו, קיים מקור מידע אמין אחד בו גם נרשמות ההוצאות וגם נרשמות ההכנסות.

יתרון מספר 5 – הכל בנייד דרך אפליקציה
העולם שלנו הוא עולם דיגיטלי מהיר. הכל עבר לדיגיטל ובמיוחד לטלפון הנייד ואנו מנצלים כל דקה מזמננו בצורה הזו. כאשר יש לכם אפליקציה למערכת הנהלת החשבונות שלכם, אתם למעשה בשליטה כל הזמן ויכולים להשתמש בה בכל זמן נתון. זה חוסך זמן רב, דחיית מטלות ומעניק גמישות מירבית מכל מקום ובכל זמן.

לסיכום, למערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית יתרונות רבים, אלו חמשת היתרונות המרכזיים ביותר וכמובן שיש יתרונות רבים נוספים שלא הוזכרו, אך הם בהחלט קיימים, כדוגמת הפקת דוחות רווח והפסד, דוחות לצורכי מס, דוח מקדמות ודוח מע"מ.

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן